Saturday 13 October 2012

Rakyat Tertunggu 'Wahyu' Terbaru Kadir Sheikh Fadzir



 



Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir baru-baru ini telah mengangkat dirinya sebagai penyelamat bangsa, agama dan negara. Allah SWT sendiri yang mengarahkan beliau untuk turun ke padang, kembali masuk arena politik untuk menyelamatkan Malaysia.

Tiada pengantara Malaikat Jibrail, Kadir bersiaran langsung terus menerus dengan Allah SWT. Inilah insan yang ditunggu-tunggu. Inilah anugerah Allah kepada kita semua rakyat Malaysia. Kita kini sudah ada pemimpin, penyelamat negara yang boleh terus mendengar suara Allah.

Haiyaa..... boleh main-main kah dengan Allah? Nak pakai nama Tunku Abdul Rahman atau Tun Fuad Stephen...... lantak kau lah. Tapi nak pakai Allah????

Suara Allah? Seakan-akan suara Allah? Macam suara Allah? Rasa macam suara Allah? Suara Allah lah kot!

Bengong betul Pak Kadir kita ni. Sewenang-wenangnya guna nama Allah.


Adakah Allah SWT telah memilih Kadir sebagai wakilnya di bumi Malaysia? Hampir sama tarafnya dengan nabi atau rasul, tetapi apa kan daya, tidak ada nabi atau/dan rasul selepas junjungan besar nabi Muhammad SAW.

TAKBIR!!

Tokoh-tokoh alim ulamak dari PAS seolah-olah akur dengan kenyataan ini. Mereka sendiri pun tidak dapat mendengar suara Allah, yang dapat bermimpi RasulluLlah pun dah cukup besar rahmat.

Diam tanda setuju. Atau bisu. Mungkin juga takut.

Dalam hal ini ternyata pimpinan PAS diam walhal ia membabitkan soalan agama, mempermainkan Allah. Biarlah, biarlah pejuang agama Islam, pendokong syariat Allah ini diam. Mungkin sudah nampak tanda-tanda akan ada Mursyidul Am yang baru, yang lebih hebat dan yang lebih rapat dengan Allah.

Kini, rakyat Malaysia ternanti-nanti 'wahyu' terbaru Sheikhul Islam Kadir Sheikh Fadzir ini, adakah diarah bertanding di Palimen atau DUN, dan negeri dan daerah mana pulak yang bertuah untuk mendapat khidmat dan karomah Kadir ni.

Hanya ada 2 kesimpulan: Sheikh Kadir ini samada Wali atau Kuali.

Pilihlah......tepuk dada tanya lah iman.



Untuk melihat Ucapan bersejarah dengar suara Allah.

Komen dari Ustaz Fathul Bari

Komen dari Ustaz Azhar Idrus




No comments:

Post a Comment



Your Feedback Is Always Appreciated.

Please do not spam, spam comments will be deleted immediately upon my review.

Regards

Mikka Adam
Back To Home